گروه مهندسین مجری رومی

با افزایش روز به روز جمعیت و توسعه جوامع انسانی شهر نشین ،نیاز به ساختمانهای بلند مرتبه با استحکام و کیفیت پدیدار گردید در این بین عدم یکسان بودن سرعت عرضه و تقاضای ساختمان و به طبع آن تعجیل در ساخت و سازها در کنار عواملی همچون نبود تخصص و دانش فنی گروه های سازنده , ضعف در نظارتها و اجرای صحیح قوانین و مقررات ساخت صحیح در اکثر پروژه ها باعث کاهش کیفیت مطلوب بنیان ساختمانها گردیده است. لذا کیفیت نیز عامل مهم دیگری در اهداف سازندگان حرفه ای می باشد.

شرکت مهندسین مجری رومی با کارنامه ای درخشان در جهت رسیدن به ایرانی آباد با رویکرد حفظ محیط زیست و توسعه پایدار در این عرصه قدم گذاشته تا بتواند بخشی از رسالت خویش را به سرانجام رساند و در تمام زمینه های اجرا و ساخت و ساز با سرلوحه قراردادن کیفیت بهتر در چهارچوب برنامه زمانبندی، جلب رضایت و اعتمادی کارفرمایان در اجرای پروژه های ساختمانی گام های بلند و استواری برداشته است.

این شرکت با آگاهی از کمبود کیفیت پروژه های ساختمانی به عنوان یکی از دغدغه های کشور با گرد هم آوردن مجرب ترین مهندسان و کارشناسان تمام تلاش خود را جهت بهبود این مهم به کار بسته است. افزایش توانمندی ساخت و تولید با کیفیت و دقت بالا در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسب و اخذ رضایتمندی مشتریان که خود سرمایه های این شرکت می باشد. از اصلی ترین اهداف مدیریان این شرکت می باشد.

قوانین و اصول اجرایی رومی

اصول حاکمیتی این شرکت به شرح ذیل می‌باشد

• یکپارچگی و شفاف‌سازی را به عنوان دو اصل کلیدی و نقطه تمرکز خود مدنظر قرار داده است.

• این شرکت در انطباق همسو با مقررات عمومی و خصوصی قابل اجرا، همچنین در راستای نظامنامه‌های شرکت و استانداردهای کارفرمایان و کدهای اخلاقی، کلیه فعالیت‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود را اعمال می‌نماید.

• طراحی، تامین منابع و تجهیزات و اجرای پروژه‌هادر حوزه پروژه‌های عمرانی، راه، ابنیه و ساختمان

• کیفیت، نوآوری، کار هوشمندانه، توجه به منافع ملی، امانت داری، رازداری توام با توجه به منافع ذینفعان و رعایت اخلاق حرفه‌ای

خدمات شرکت مهندسی رومی

۱- ارائه کلیه فعالیتهای ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری ، ویلایی در غالب قرارداد پیمان مدیریت.۲- ارائه کلیه فعالیتهای ساختمانی ، پیمانکاری ، شامل اجرای کلیه پروژه ها شامل مشارکت در ساخت و انبوه سازی ساخت هرنوع ابنیه فلزی و بتنی ، سبک و سنگین ، بازسازی ، طراحی ، مشاوره ، محاسبه ، نقشه برداری و تسطیح اراضی ، گودبرداری ، محوطه سازی.

۳- برنامه‌ریزی اجرایی مراحل مختلف اجرا و ابلاغ آن به ناظر و مالک.

۴- اجرای کلیه پروژه های اسکلت بتنی بصورت قرارداد دستمزدی.

۵- اجرای کلیه پروژه های اسکلت بتنی تهاتر با پروژه.

۶- تامین مصالح و غالب فلزی.

۷- اجرای سقفهای عرشه فولادی، کامپوزیت و تیرچه بلوک.

۸- اجرای پایدارسازی جداره گود و گود برداری.

۹- تامین مالی و مشارکت در پروژه های تجاری ، اداری ، مسکونی.

۱۰- اجرای فضای سبز و محوطه سازی.