بازسازی و بهسازی ساختمان

شرکت فارسان با بهره گیری از تجربه مهندسین خود در طراحی داخلی ، خارجی و بازسازی فضاهای مسکونی ، اداری و مدارس آمادگی خود را جهت بازدید و ارائه مشاوره رایگان به اشخاص و سازمانهای مختلف اعلام می دارد.

۱ - بازسازی واحدهای مسکونی

گروه ساختمانی ، صنعتی فارسان

جهت مشاوره در زمینه بازسازی واحدهای مسکونی تماس بگیرید

بازدید  رایگان از آپارتمان شما و ارائه مشاوره جهت بازسازی واحدهای مسکونی ، تغییر سیستم سرمایش و گرمایش از انواع سنتی به سیستم مدرن داکت اسپیلت ، همراه با تغییر اتاق بندی و آکوستیک کردن دیوارها، تغییر چینی آلات و کاشی های داخل سرویس بهداشتی و حمام  و بهسازی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی توسط تیم معماری و مجری های با تجربه این شرکت انجام می شود .

۲- بازسازی فضاهای اداری

گروه ساختمانی ، صنعتی فارسان

جهت مشاوره در زمینه بازسازی فضاهای اداری تماس بگیرید

انجام کارهای ساختمانی ، اصلاح پلان و تغییر اتاق بندی و اجرای پارتیشن های پیش ساخته و MDF  بصورت تک جداره یا دوجداره همراه با اجرای سقف های دکوراتیو از تایل کناف و سقف های ۶۰*۶۰ گچی  و دیوارپوش های PVC) )  و   (MDF) از موارد اجرا شده این شرکت جهت بازسازی فضاهای اداری بوده است .

۳- بازسازی و بهسازی فضاهای آموزشی ( مدارس )

گروه ساختمانی ، صنعتی فارسان

جهت مشاوره در زمینه بازسازی فضاهای آموزشی(مدارس) تماس بگیرید

در راستای اهداف انسان دوستانه و مسئولیت اجتماعی و با مشارکت  سازمانهای خیریه و انسان دوستانه داخلی و  بین المللی ،  وزارت آموزش پرورش و سازمان نوسازی مدارس، این شرکت انجام بهسازی و بازسازی برخی مدارس استان تهران و البرز را انجام داده است. مواردی نظیر انجام کارهای ساختمانی ، نقاشی دیوار و سطوح ، محوطه سازی ، اجرای نقاشی طرح های آموزشی روی دیوار و حیاط همچنین اجرای خط کشی حیاط پویا از جمله آیتم های اجرائی این مجموعه بوده است.